Pembicaraan (Kurang) Pintar Dengan Hancuy (Lagi)

Another dumb-dumb conversation between me and Hancuy.. Emang temen gw satu ini paling heboh dan paling mampu menceriakan suasana dikala kesunyian datang melanda diriku.. Setelah pembicaraan bodoh waktu itu, kami kembali merusak euforia piala AFF yang suci dan sakral ini dengan komen2 kami yang amat tidak membantu.  Kali ini kita sedikit membahas mengenai kecurangan pertandingan malaysia minggu kemarin tapi dengan gaya upin ipin. Bagi yang penasaran, baca aja dehhhhh…

PJ : gw..       HC : Hancuy sehancuy-hancuynya (You know who you are)

PJ : Assalamualaikum

HC : waalaikumsaaalaaaammmm
HC : upin,,
HC : ipin,,
HC : nek makan tak>
HC : ayam dah siap tuu
HC : opa.. upin nak makan
PJ : makasih opahhhh
PJ : kite sayang opahhhhh
HC : opaah jugaa upin,,ipin,,
PJ : hahahhahaha
HC : ayam dah di tangkap blum?
PJ : emang pantes ya jadi opahh
HC : LASER NAK DIBAWA??
HC :😉
PJ : hahahhaha aku nak bawe mercon opah
HC : duuuuhhhh
HC : bagus tuuu
PJ : kate cikgu tak baik main mercon
PJ : iye kah opah??
HC : iye laaah
HC : nak baik tuu main laser laa
HC : td opah sempat canggung,,laa
PJ : kate cikgu orang yang bemain mercon itu melanggar aturan
PJ : bise ditangkap polis
HC : kesingkap tadi opaah ambil tuu laser milik tukang nge las depan rumah tuu
PJ : hahahhaha
PJ : maling ye die opah
PJ : ckckckckckck
HC : ahhahahhahahaha
HC : eeee
PJ : nak di bom pake tabung gas 3 kilo
HC : opah nii punye name lengkap laah
PJ : ape pula nama lengkap opah??
HC : klien dah tau pe?
HC : opah winfrey
HC :😀
PJ : TAIKKKKKKKK
PJ : OPAH TAIIKKKKKKKK
HC : Akhirnya…

FIFA menjatuhkan sanksi kpd FAM (PSSI nya Malaysia) denda 40jt dolar & larangan menggelar pertandingan sepakbola selama 4 Tahun karena tindakan tidak sportif dalam Piala AFF (menaburi bubuk gatal&sinar laser).
HC : SOOOKKKOOOOOOORRRRRR
HC :😀
PJ : itu benar kah opah??
PJ : atau cuma hoax aje keh??
HC : BETUL BETUL BETUL
HC : sudahlah
HC : kau upin ipin,,nak kecil
HC : tak use banyak tanye
HC : BETUL ITU
PJ : alah tak asik opah ni
HC : OPAH KAN OPAH WINFREY
HC :😆
PJ : *ketawa ngakak
HC :😆
HC : eeeh
PJ : *gw masukin ke blog ahhhhhh
HC : upin ipin..
PJ : menurut opah sapa yang menang??
HC : kau tak nikmat makanan di meja tuu?
PJ : tak opah
HC : eeeee
HC : NIKMAT TUUU
PJ : opah ni masak ayam geseng
HC : OPAH AYAM
HC :😆
HC :😆
HC : mau menang mau kalah, terserah, yg penting JUJUR
PJ : pening akuuu
PJ : ah opah ni bise saje menjawab
PJ : pilih lah satu opah
HC : OPAH WINFREY
HC :😆
HC : nak,
HC : opah mau senam dulu niii
HC : ada senam di kantor opah
HC : biar regang dulu nii otot opaa
HC : td abis ngangkat rumah,,
PJ : mengecilkan lemak di perut opah ye???
HC : mengencangkan otot2 “yg perlu dikencangkan”
HC :😉
PJ : hahahhaha
HC :😉
HC :😉
PJ : sudeh lama opah tak disentuh sama atuk dalang
HC : HEH!!
PJ : hahahhahahaha
HC : yg td jangan dimasukin BLOG yaaa
PJ :😆
HC : MALUUUUUUUUUUUU
HC :😆
HC : ATUK DADALI YA
HC : ATUK DADALII
PJ : pasti gw masukin
PJ : bukan
HC : JANGAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN
HC : AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
PJ : Atuk atuk aku sayang ibu
HC :😆
HC : TAHIK
HC :😆
HC : eeeeehhh
PJ : atuk itu kan adenya si doel kan??
HC : dede knp??
HC : dedek atuk maaa
HC :😆
HC : ATUN NGEHE
HC :😆
PJ : hahhahaha
HC : HHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHA
HC : VIVI
PJ : kurang kreatip lo
HC : gue harus SENAM
HC :😆
HC : off yaaaaaaaaaaa
PJ : SENAM APAAN??
PJ : iye dah
HC :🙂
HC : dari RPK
PJ : byeeeeeeeee
HC : ada senam aerobik.
HC : DAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH

(mohon dibace dengan logat malaysie)

 

Percakapan kami memang jauh banget dari kesempurnaan apa lagi dari kewarasan. Tapi aku padamu deh hancuy.. Kutunggu pembicaraan livenya yak… Selain itu saya mendoakan agar tanggal 29 December nanti Timnas kita bisa memukul balik malaysia dengan skor sebanyak mungkin.. GARUDA DI DADAKU, TIMNAS KITA PASTI MENANG!!!!

One thought on “Pembicaraan (Kurang) Pintar Dengan Hancuy (Lagi)

  1. OH MY GOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD!!! :O :O

    HEEEEE,,,AYAM TUUUU KABOOOORRRRRRR!!

    KEJAAAAAAAAAAARRRRR!!😄

    hehhehehehe,,

    kita bikin 8-0!!! YES!!! :*

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s